Reklamace zboží
Reklamaci na eshopu sarafashion.cz, pokud možno uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vady.
Reklamaci je možné uplatnit písemně a zaslat poštou nebo e-mailem na naše kontakty, které najdete v OP či v článku Výměna/vrácení.
EMAIL: sarafashion.brno1@gmail.com
ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ:
ŽANETA SÁROVÁ
ŠTOLCOVA 75
BRNO 618 00
Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, pro rychlejší dohledání prosíme i o uvedení čísla (variabilního symbolu) objednávky.
V reklamaci uveďte popis reklamované závady a návrh řešení reklamace (uplatňovaný nárok). Nezapomeňte uvést i Vaše kontaktní údaje.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 DNŮ, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám poskytneme písemné potvrzení.
Reklamované zboží neposílejte zpět před uplatněním reklamace. Vyčkejte prosím až se Vám ozveme a domluvíme se, zda vůbec bude nutné zboží zasílat zpět. V konkrétním případě může být reklamace řešena i jen na základě zaslané foto nebo videodokumentace, zejména v případě drobnější vady, která by byla řešena poskytnutím slevy.
Při zasílání zboží na reklamaci, přiložte vyplněný reklamační list, který naleznete zde
REKLAMAČNÍ LIST SARAFASHION.CZ